Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra din upplevelse, för statistik och för att visa skräddarsydda annonser. Genom din användning av webbplatsen godkänner du att vi använder dessa cookies. Läs mer om cookies här »

Beteendeeffekten av ekologisk märkning, Magnus Söderlund

Hitta oss på kartan

Tema Innovation

Magnus Söderlund, professor vid Handelshögskolan.

Magnus är en av Sveriges främsta forskare inom konsumentbeteenden. Hur påverkas vi och våra beteenden av den information vi får om en vara eller produkt?
Alla deltagare på GastroSummit kommer att bli tillfrågade om deras attityd, beteende och trovärdighet kring märkning av livsmedel. Studien presenteras av Magnus under dagen.

Om Magnus:
Magnus Söderlund är professor och chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm. Han forskar om hur konsumenter reagerar på marknadsföring i olika former, som utformning av produkter, reklam, butiksmiljöer och möten med företags medarbetare

OBS! Simultantolkas från svenska till engelska.

T1/T2 - seminarielokal