Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre.

Utställare erbjuds annonsering i sociala medier

I ett unikt samarbete med tidningen Besöksliv erbjuds alla utställare ett digitalt kommunikationspaket där vi fullt ut nyttjar styrkan i sociala medier. Genom delbara artiklar på Facebook och Instagram kan utställarna nå helt unika målgrupper med beslutsfattare i besöksnäringen, målgrupper som bara finns tillgängliga inför GastroNord 2018. Däribland Besökslivs databas med över 100 000 läsare och tidigare års mässbesökare.

GastroNords officiella kommunikationspaket:

• Vi producerar en nyhetsartikel som marknadsför utställarnas erbjudande till branschen. Besökslivs Content studio ansvarar för projektledning, intervju och artikelproduktion.

• Er artikeln publiceras som nyhet på GastroNord.se och ligger publicerad fram till mässan.

• Under en veckas tid sprider vi artikeln genom annonsering på Facebook och Instagram till våra helt unika målgrupper i besöksnäringen.

 

BOKA TIDIGT-RABATT:

Tre veckor till priset av en
Bokar du ditt marknadsföringspaket för publicering före 22 december bjuder vi på två extra veckors annonsering i sociala medier.

Bonus!
Köp det digitala kommunikationspaketet så får ni även er logotyp på mässkartan som trycks i den officiella guiden och i Besökslivs GastroNord-utgåva.

Ladda ner informationsblad: Digitalt_kommunikationspaket_2018 »